A pályáztatás olyan, mint egy pókerjátszma

A SciamuS már több, mint másfél évtizede támogatja az ügyfeleit mindennemű távközlési és informatikai pályáztatásokban, versenyszférában és közszférában is. Sok belföldi és nemzetközi pályáztatást szervezetünk, illetve hajtottunk végre, az esetek többségében jelentős sikerrel. Mi a SciamuS-on belül pókerjátszmának is nevezzük azt a folyamatot, aminek a vége egy sikeres pályáztatás, és számunkra legalább akkora öröm ezt

Nemzetközi percdíjak a szolgáltatóknál – A váratlan meglepetés

Novemberben egy vállalat keresett meg minket azzal, hogy szeretné, ha felülvizsgálnánk mobil költségeiket. Az első kérdésünkre adott válasz pedig nagyon tanulságos minden vállalati flottával rendelkező cég számára. Ilyen esetekben számunkra az első legfontosabb információ mindig az egy előfizetésre jutó átlagos költség. Mivel ezt – nem meglepő módon – az illetékes nem tartják fejben, leginkább az

Mennyire számíthatsz a szolgáltatódra, ha bajba kerülsz?

Nemrég olvastuk a hírt, hogy a Vodafone ügyfélszolgálata kikapcsolta egy ügyfél telefonját, aki épp az albániai 6,4-es erejű földrengés helyszínén próbálta volna használni a telefonját – a Red Infinity díjcsomaggal átlépett egy bizonyos összeghatárt. Az eset miatt felmerült bennünk, hogy vajon mennyire számíthatunk a szolgáltatóra ilyen esetben? Megpróbáltuk kideríteni. Egy katasztrófa helyszínén és idején pénzt

Németországban olyan rossz a vidéki lefedettség, hogy egymilliárd eurót ad az állam a problémára

Mindig jó olvasni a Magyarországon mért mobilhálózati mutatók nemzetközi összehasonlítását. Ez egy olyan piac, ahol az ország kifejezetten kimagasló számokat hoz. Ezért nehéz elképzelnünk azt a problémát, amit Németország – Európa legerősebb gazdasága, az EU-s GDP több mint ötödének megtermelője – 2024-ig próbál rendezni a területén belül. Elérhetővé tenni a mobilozást az ország szinte teljes

A TESZOR-átállásnak lehet nagyon kellemetlen vonzata is, ha nem figyelünk

2019. július 1-étől a korábbi SZJ számok helyett kötelezővé vált az új TESZOR számok alkalmazása. Alapesetben ez nem jelentene tragédiát, de az átállásnak sokaknak lehet fájdalmas vonzata, ha nem figyelnek. Emiatt ugyanis egyes vállalatok egy új, nem várt kiadással szembesültek. A TESZOR (Termékek és szolgáltatások osztályozási rendszere) az egyes tevékenységek produktumait, azaz a termékeket és

Van-e joga egy szolgáltatónak kisajátítani egy színt?

A Telekom és a magenta szín az emberek fejében elválaszthatatlanul összekapcsolódott. Ennek egyrészt oka a színválasztás, másrészt egy sokmillió eurós/dolláros világméretű marketingkampány. De vajon ettől a szín a Telekomhoz tartozik? Van joga megtiltani bárkinek, hogy használja az adott színárnyalatot? A magyarországi önkormányzati választások kapcsán nem is egy esetben merült fel, hogy a kampány során a

Kérdése van?


Amennyiben a telekommunikációval kapcsolatos kérdése van, szeretne megismerni Bennünket, vagy segítségre van szüksége, írjon nekünk! Szívesen vesszük honlapunkkal, szolgáltatásainkkal kapcsolatos észrevételeit, javaslatait is.