Közbeszerzés – Hogy lehet úgy, ahogy kellene?

A közbeszerzés mára szitokszó lett, pedig lehet korrekt, szakmailag védhető, professzionális közbeszerzési eljárásokat lebonyolítani. Csak ha akarunk. Az eredmény ilyenkor érdemben várhatóan nem tér el attól, amit elérnénk egy piaci beszerzéstől. Ha az utca emberével szabad asszociációs játékot játszunk, és azt mondjuk neki, hogy “közbeszerzés”, akkor nagy valószínűséggel a “mutyi” szó lesz a válasz, ami

Számlaaudit, avagy így vizsgáljuk át céges számláinkat, 1. rész – Kedvezmények

A SciamuS a kezdetek óta foglalkozik telekommunikációs számlák auditálásával, átvizsgálásával, hibás számlák reklamációjával. A számlázási hibák általában nem szembeötlők. Ritka – de nem példa nélküli – hogy rosszul kerül beállításra egy havidíj, vagy egy percdíj. Mégis rengeteg más – ránézésre akár nem is ellenőrizhető – számlázási hibát fedeztünk már fel az évek során, amelyek komoly

A pályáztatás olyan, mint egy pókerjátszma

A SciamuS már több, mint másfél évtizede támogatja az ügyfeleit mindennemű távközlési és informatikai pályáztatásokban, versenyszférában és közszférában is. Sok belföldi és nemzetközi pályáztatást szervezetünk, illetve hajtottunk végre, az esetek többségében jelentős sikerrel. Mi a SciamuS-on belül pókerjátszmának is nevezzük azt a folyamatot, aminek a vége egy sikeres pályáztatás, és számunkra legalább akkora öröm ezt

Nemzetközi percdíjak a szolgáltatóknál – A váratlan meglepetés

Novemberben egy vállalat keresett meg minket azzal, hogy szeretné, ha felülvizsgálnánk mobil költségeiket. Az első kérdésünkre adott válasz pedig nagyon tanulságos minden vállalati flottával rendelkező cég számára. Ilyen esetekben számunkra az első legfontosabb információ mindig az egy előfizetésre jutó átlagos költség. Mivel ezt – nem meglepő módon – az illetékes nem tartják fejben, leginkább az

Mennyire számíthatsz a szolgáltatódra, ha bajba kerülsz?

Nemrég olvastuk a hírt, hogy a Vodafone ügyfélszolgálata kikapcsolta egy ügyfél telefonját, aki épp az albániai 6,4-es erejű földrengés helyszínén próbálta volna használni a telefonját – a Red Infinity díjcsomaggal átlépett egy bizonyos összeghatárt. Az eset miatt felmerült bennünk, hogy vajon mennyire számíthatunk a szolgáltatóra ilyen esetben? Megpróbáltuk kideríteni. Egy katasztrófa helyszínén és idején pénzt

Kérdése van?


Amennyiben a telekommunikációval kapcsolatos kérdése van, szeretne megismerni Bennünket, vagy segítségre van szüksége, írjon nekünk! Szívesen vesszük honlapunkkal, szolgáltatásainkkal kapcsolatos észrevételeit, javaslatait is.