Költségkövetés


Egy sikeres költségoptimalizálási projekt után megőrizni az alacsony költségszintet.

Memor [Memor] latin : gondos, figyelmes

A szolgáltatás formája:

Folyamatos határozatlan idejű együttműködés.

A szolgáltatás tartalma:

  • Rendszeresen ellenőrizzük a költségeket: teljes és részletes elemzést végzünk a részletes számlák és a díjszámláló berendezések adatai alapján.
  • Javaslatot teszünk intézkedésekre, amennyiben ez indokolt.
  • Telefonon és e-mailben tanácsadást nyújtunk.

Kinek ajánljuk?

Azoknak az ügyfeleinknek, akiknél költségoptimalizálási projektet hajtottunk végre.

  • Miért a SciamuS?
  • Mert az elemzések olyan speciális statisztikai technikákat igényelnek, melyek csak professzionális tanácsadó cég, a SciamuS birtokában vannak.
  • Mert a tárgyalások olyan naprakész hazai és nemzetközi piaci ismereteket kívánnak, amely csak a telekommunikációban jártas, nagy tapasztalattal rendelkező cég, a SciamuS ismer.
  • Mert a SciamuS szolgáltató független tanácsadó cég, vagyis egyetlen szolgáltató érdekeltségi körébe sem tartozik, így kizárólag az ügyfelei érdekeit képviseli. Mert a SciamuS a piacvezető, ami pozíciót kizárólag elégedett ügyfeleinek köszönhet.
  • Mert a SciamuS amellett hogy folyamatosan nyomon követi a piaci tendenciákat, közleményeivel, tényfeltáró anyagaival képes befolyásolja is azt.
  • Mert a SciamuS a telekommunikációs számlák ellenőrzésére olyan egyedülálló módszert dolgozott ki, melyben az alapító tulajdonosok hazai és nemzetközi távközlési ismeretei koncentrálódnak.

Egy sikeres Consido projekt után érdemes a megtakarításokat fenntartani. Ennek érdekében a SciamuS folyamatos költségkövetési tanácsadói konstrukciókat kínál.

Minden esetben:

  • folyamatosan figyeljük a távközlési piacot és javaslatokat teszünk, ha a bekövetkezett változáshoz való alkalmazkodás megtakarítást vagy más előnyt jelenthet számára,
  • hathavonta ellenőrizzük a különböző szolgáltatói szerződéseket, különös tekintettel a piac aktuális feltételeire, szokásaira, díjaira.

Igénytől függően:

  • Évente egyszer, kétszer vagy háromszor személyes konzultáció keretében áttekintjük a távközlési műszaki- és költségstruktúrát, vezetékes, illetve mobil területen.
  • Hathavonta, háromhavonta vagy kéthavonta teljes és részletes elemzést végzünk a részletes számlák és a díjszámláló berendezés adatai alapján,  hogy megvizsgáljuk, történt-e olyan szokásváltozás, mely intézkedést igényel az ügyfél részéről. Az elemzés alapján készítünk egy írásos jelentést, melyben a javaslatainkat és észrevételeinket is megtesszük.
  • Telefonon vagy e-mailben tanácsadást nyújtunk havonta fél, egy vagy másfél órában.
  • Természetesen lehetőség van egyéni megállapodás szerint más konstrukcióban is költségkövetési vagy tanácsadói szolgáltatások igénybevételére.

Kérdése van?


Amennyiben a telekommunikációval kapcsolatos kérdése van, szeretne megismerni Bennünket, vagy segítségre van szüksége, írjon nekünk! Szívesen vesszük honlapunkkal, szolgáltatásainkkal kapcsolatos észrevételeit, javaslatait is.