Ingyenes segítséget nyújtunk partnereinknek a koronavírus kapcsán

Egyik korábbi posztunkban arról írtunk, hogy mennyire lehet nehéz egy vállalatnak szembenéznie a hirtelen  bevezetni kényszerült home office kultúrájával. Adtunk néhány tippet is a dolog technológiai megvalósítására, de úgy éreztük, ez nem elég. Ennél többet kell tennünk az ügyért. Virológusok nem vagyunk, ebben nem is tervezünk tanácsot adni, de a távmunka kialakítása – legyen az

A koronavírus árnyékában – hogyan lehet távmunkában hatékonyan dolgozni?

Nem túlzás azt mondani, hogy egyre több cég foglalkozik a távmunka gondolatával. Ez nem csak a koronavírus terjedése kapcsán merül fel, hanem egyszerűen egyre többen látják be, hogy (szinte) ugyanolyan hatékonyan lehet otthon vagy máshol is dolgozni, mint a munkahelyi íróasztalnál. Vagy hatékonyabban. Persze, ez nem minden munkakörre vonatkozik, hiszen csak ún. fehérgalléros munkakörökről beszélhetünk

Számlaaudit, avagy így vizsgáljuk át céges számláinkat, 2. rész – Csoporton belüli hívások

A SciamuS a kezdetek óta foglalkozik telekommunikációs számlák auditálásával, átvizsgálásával, hibás számlák reklamációjával. A számlázási hibák általában nem szembeötlők. Ritkán, de előfordul rosszul beállított havidíj vagy percdíj a számlákon, de jellemzőbb a sokféle más, ránézésre akár nem is ellenőrizhető számlázási hiba, amiket az évek során felfedeztünk, amelyek komoly költségtöbbletet eredményeztek. Ezeket a hibákat sorozatban mutatjuk

Közbeszerzés – Hogy lehet úgy, ahogy kellene?

A közbeszerzés mára szitokszó lett, pedig lehet korrekt, szakmailag védhető, professzionális közbeszerzési eljárásokat lebonyolítani. Csak ha akarunk. Az eredmény ilyenkor érdemben várhatóan nem tér el attól, amit elérnénk egy piaci beszerzéstől. Ha az utca emberével szabad asszociációs játékot játszunk, és azt mondjuk neki, hogy “közbeszerzés”, akkor nagy valószínűséggel a “mutyi” szó lesz a válasz, ami

Számlaaudit – Miért érdemes átvizsgálni a céges telefonszámlánkat?

A SciamuS a kezdetek óta foglalkozik telekommunikációs számlák auditálásával, átvizsgálásával, hibás számlák reklamációjával. A számlázási hibák általában nem szembeötlők. Ritka – de nem példa nélküli – hogy rosszul kerül beállításra egy havidíj, vagy egy percdíj. Mégis rengeteg más – ránézésre akár nem is ellenőrizhető – számlázási hibát fedeztünk már fel az évek során, amelyek komoly

Kérdése van?


Amennyiben a telekommunikációval kapcsolatos kérdése van, szeretne megismerni Bennünket, vagy segítségre van szüksége, írjon nekünk! Szívesen vesszük honlapunkkal, szolgáltatásainkkal kapcsolatos észrevételeit, javaslatait is.