Az Invinetwork megszünteti az invitel.hu email végződéseket

Hatalmas felháborodást váltott ki nemrég, hogy a Vodafone megszünteti a @upcmail.hu és @chello.hu végződésű e-mail címeket, hiszen a felhasználók ezeket a mai napig használják levelezésre, és sok szolgáltatásra ezek jelentik nekik az elsődleges azonosítót. Most az Invinetwork gondolta úgy, hogy a gigacég nyomdokaiban járva hasonlóképp tesz. Ugrik minden @globonet.hu, @invitel.hu, @vnet.hu, @fibermail.hu email cím. Információink

Mekkora adatcsomag kell napi egy óra hanghíváshoz a népszerű programok esetében?

Három éve már megvizsgáltuk a kérdést, és arra jutottunk, hogy két-háromszoros eltérés is lehet a különféle hanghívó programok között — abban a tekintetben legalábbis, melyik program hány kilobájtot forgalmaz le percenként. Mivel sokan használják a VoIP (interneten keresztül bonyolított hanghívás) megoldásokat, nem mindegy, melyik mennyit fogyaszt, hogy végül melyik hány százalékát “eszi meg” a korlátos

Miért ne használd soha a szolgáltató által kapott email-címedet?

Az internet első terjedésével egyidős jelenség, hogy a hazai internetszolgáltatónk ingyenes email-fiókot adnak ügyfeleik részére. Akik vagy használják azt, vagy nem. Eleinte kényelmesnek tűnt, de az idő előrehaladtával, és különösen a Gmail elterjedésével a jelentősége csökkent. Akik mégis megtartották a szolgáltató nevét jelző végződést, azok közül sokan pórul járnak, és még többen pórul járhatnak. Saját,

Elindítja a Vodafone az OpenRAN-ra épülő hálózatot vagy nem?

Egy év telt el, amióta a Vodafone meglepetésre bejelentette: az Egyesült Királyságban megkezdi az OpenRAN rendszerek tesztelését. Ez gyökeresen más megoldás, mint amit eddig a szolgáltatók használtak, tele bizonytalansággal, mégis: egy egészségesebb piac ígéretével. Egy évvel a bejelentés után lássuk, hová jutottak? A RAN, vagyis radio access network azon eszközök hálózatát jelenti, amik segítségével a

Mennyi adatot fogyasztanak a videokonferencia hívások okostelefonon?

Mára már láthatjuk, hogy a videokonferencia, amit korábban csak az üzleti megbeszélések mérsékelten népszerű formájának ismertünk, velünk marad a következő évben is, és valószínűleg tartósan rászokunk. Nem csoda: a találkozóhoz nem kell utaznunk, nem veszítünk ezzel időt, és a környezetünket is jobban kíméljük egy ilyen megoldással. Mivel az új módszerek mindig új szemléletet igényelnek, ezúttal

Mobilelőfizetések otthonra – miért nem egyetlen adatcsomagot használ mindenki?

Ahogy fejlődik a mobil telekommunikáció, és ahogyan terjeszkedik az IoT, annál több eszközzel és annál többet forgalmaz egy-egy ember. Logikus lenne, hogy az adatcsomagokat többé ne “otthoni” és “mobil” kategóriában különítsük el, hanem mindenkinek legyen egy személyes kvótája, és esetleg legyen egy háztartásnak is ugyanilyen, ahogy sok felhőszolgáltatás esetében már megszokhattuk. Bejelentkezünk, elérhetjük a személyes

Mégis lehet önkéntesen csatlakozni a DKÜ mobilszolgáltatására, de sietni kell a jelentkezéssel

Nemrég írtunk egy igen olvasott cikket, amiben a korábban KEF, most DKÜ hatókörébe tartozó állami közbeszerzésen keresztül biztosított mobilszolgáltatásról írtunk, ami az állami költségvetésből gazdálkodó szervezetek számára kötelező jellegű. Mivel sok volt a kérdés az új rendszer bevezetése körül, egy sor kérdést tettünk fel a DKÜ-nek, amit meg is válaszoltak. Az egyik legfontosabb az volt,

Kérdése van?


Amennyiben a telekommunikációval kapcsolatos kérdése van, szeretne megismerni Bennünket, vagy segítségre van szüksége, írjon nekünk! Szívesen vesszük honlapunkkal, szolgáltatásainkkal kapcsolatos észrevételeit, javaslatait is.