Októbertől ingyenesen függetlenítik a telefonjainkat a szolgáltatók

A hálózati korlátozás a mobilszolgáltatókkal egyidős jelenség: az előfizető bizonyos ellenszolgáltatásért cserébe vállalja, hogy a szolgáltatóknál vásárolt készülékei csak azok hálózatán működnek, más szolgáltató SIM kártyájával nem. Volt megoldás erre: a szolgáltatók a hűségidő lejárta után – vagy akár előtte – vállalták, hogy pénzért függetlenítik a telefonunkat. Ez az összeg az évek során egyre alacsonyabb,

Tényleg lehet lassabb mobil sávszélességem külföldön, mint az ott élőknek?

Több olyan hírről olvashattunk az EU roaming bevezetése utáni hetekben, amik egy különös jelenségről számoltak be. Többen azt vették észre, hogy bár működik június 15-től az ingyenes adatroaming Európában, a magyar felhasználónak külföldön rosszabb az adatkapcsolata, mint a helyi felhasználóknak. Alacsonyabb a sávszélesség, “lassabb a net”, aminek az oka szerintük az, hogy a szolgáltatóknak kedvezőtlen

IoT érthetően – Az Internet of Things határai

IoT érthetően című posztsorozatunk első részében arra kerestük a válasz, mi is a Dolgok Internete. A második részben elgondolkozunk, mire is jó nekünk az új technológia, az új hálózat, és meddig nyújtózkodhatunk jelenlegi tudásunk szerint. Lássunk egy hétköznapi példát. Vezető tanácsadónk, Erik rendszeresen fut és bringázik. A testedzéseit pedig pontosan követi, természetesen okoskütyükkel: okosórát és kerékpárkompjutert használ.

Hogy tudtam egymillió megabájtot elfogyasztani pár nap alatt?

Olykor a hóhért is akasztják. Az alábbi történet bemutatja, hogy még azokat is meglepheti egy telekommunikációs szolgáltató, akik egyébként a meglepetések elkerülésére szakosodtak. A Vodafone április végén hirdette meg az egymillió megabjátos csomagját. Ez nagyon jól hangzik, gondoltam én, így rögtön meg is rendeletem a meglévő csomagomhoz az egymillió megabájtot, egy hónapra. Ez az adatmennyiség

Hogyan érinti az EU roaming szabályozás a vállalatokat?

Talán mindenki értesült már arról, hogy mától ingyenes az EU-roaming. A HVG le is közölt egy rendkívül jó összefoglalót, amiben a legáltalánosabb kérdéseket válaszolják meg, röviden. A cikk elsősorban a kisfogyasztói kérdéseket taglalja, ugyanakkor nagyon kevesen foglalkoznak a nagyfogyasztókkal. Ha vállalati csomagunk van, mi változik mától, és mi marad ugyanolyan? Fontos különbség a céges és a

A mobilszolgáltatók azt fontolgatják, hogy véget vetnek a számlázásnak

A gondolat elsőre meghökkentő. Először mi is azt hittük, rosszul látunk. Hogyan lehetne a számlázást megszüntetni? Persze megszüntetni még oké, de mi lenne helyette? A franciaországi Nizzában megrendezett TM Forum Live elnevezésű, digitális trendekről szóló expón egy kerekasztal-beszéletés során bukkant fel az ötlet. Egy rakás telekommunikációs cég vezetője ült egy asztalnál, amikor Erik Hoving, a holland

Kérdése van?


Amennyiben a telekommunikációval kapcsolatos kérdése van, szeretne megismerni Bennünket, vagy segítségre van szüksége, írjon nekünk! Szívesen vesszük honlapunkkal, szolgáltatásainkkal kapcsolatos észrevételeit, javaslatait is.