Így ünnepeltük a SciamuS születésnapját a Garda-tónál

SciamuS

Hagyománnyá vált, hogy a SciamuS születésnapját minden évben kisebb-nagyobb eseménnyel ünnepeljük. Van, hogy csak cégen belül tortázunk, van, hogy ügyféltalálkozót szervezünk. Idén messzire mentünk, egészen az olaszországi Garda-tóhoz. Vízpart, túrázás, biciklizés, hangulatos városkák, ókori romok, és persze az elmaradhatatlan pizza, az olasz kávé és az olasz fagylalt.

Mindenki a maga érdeklődésének megfelelően vállalta a szervezés és lebonyolítás részfeladatait: Erik felelt a biciklitúráért, Koppány a túrázáshoz keresett útvonalat, Anna beszélt nekünk a Garda-tó és környéke természetrajzáról, Nóra készült fel a hely történelméből, és Zsuzsa gondoskodott arról, hogy legyen mit ennünk.

Május 31-én indultunk Budapestről, a repülőút után megérkeztünk Sirmione üdülőövezetébe, négynapos kirándulásunk első helyszínére. Aznap már csak arra volt időnk, hogy elfoglaljuk a szállásunkat, felfedezzük a környéket, és találjunk egy éttermet, ahol természetesen olasz pizzát ettünk.

Másnap a bringázás egyik fellegvárának számító Olaszországban mi is nyeregbe pattanunk, és egy napot szentelünk ennek a sportnak, persze csak „turistásan”. Utunk Sirmione városába vezetett, ahol a keskeny utcák, a víztükör, a nyüzsgő terek, és a félsziget csúcsa felé vezető út rabul ejtett bennünket. Délután a bátrabbak megmártóztak a Garda-tóban, majd az egész napos kirándulás után jólesett a pihenés, este a beszélgetés mellett még a társasozás is belefért.

Szombaton autóba ültünk, kelet felől megkerültük a tavat, hogy eljussunk a varonei vízeséshez. A barlangba vezető sétány egy botanikus kerten keresztül vezetett, majd egy igen keskeny szurdokból zúdult alá a víz, ahol bármennyire is készültünk rá, a végén mégis csurom vizesek lettünk. A Ponale út, ami régen összekötő útként szolgált a Garda-tó és a Ledro-tó között, majd számos földcsuszamlás után lezárták, most a felújítást követően a turisták és a kerékpárosok kedvelt útvonala lett. Ez a néhol nem könnyű kavicsos út lenyűgöző kilátást nyújt a Garda-tóra, talán itt készítettük a legtöbb fotónkat.

Vasárnap elbúcsúztunk Sirmione-tól, Veronába indultunk az amfiteátrumhoz. Éppen a színpadot építették a nyári operafesztivál kezdetén, felkerestük Júlia erkélyét is, majd a kihagyhatatlan ajándéktárgyak beszerzése után a repülőtérre vezetett az utunk.

Kérdése van?

Amennyiben a telekommunikációval kapcsolatos kérdése van, szeretne megismerni Bennünket, vagy segítségre van szüksége, írjon nekünk! Szívesen vesszük honlapunkkal, szolgáltatásainkkal kapcsolatos észrevételeit, javaslatait is.