Avis esettanulmány


Az AVIS felkérte a SciamuSt, hogy mind a hang-, mind a mobil-, mind az adatköltségeket világítsa át és optimalizálja mind a vezetékes, mind a mobil távközlési infrastruktúráját a központban és a telephelyeken egyaránt. A SciamuS a megtakarítási részesedésért, vagyis sikerdíjas konstrukcióban vállalta a projektet.

Az Ügyfél

Az Avis Group Business Support Centre Kft.-t a világ egyik legnagyobb autókölcsönzője az Avis Europe alapította 2004-ben Budapesten. A leányvállalat, mint pénzügyi és adminisztratív szolgáltató központ kizárólag az Avis Europe hálózatának végez tevékenységet.

Probléma

Az AVIS felkérte a SciamuSt, hogy mind a hang-, mind a mobil-, mind az adatköltségeket világítsa át és optimalizálja mind a vezetékes, mind a mobil távközlési infrastruktúráját a központban és a telephelyeken egyaránt.

A SciamuS a megtakarítási részesedésért, vagyis sikerdíjas konstrukcióban vállalta a projektet.

Elemzés és Javaslatok

A SciamuS által készített elemzés azt mutatta, hogy:

  • A vezetékes távközlés költség havidíja magas.
  • A legnagyobb költség mobilelőfizetéseknél Roaming irányba történik, ami Roaming kedvezményeket tenne indokolttá.
  • Az emeltdíjas SMS száma magas.

Bevezetés

A SciamuS 3 hónap alatt elvégezte a jelentésben összegyűjtött változtatási javaslatokat:

  • A vezetékes hangszerződés vállalt havi forgalmának korrigálása történt meg, mivel a vállalt forgalom lényegesen magasabb a megvalósultnál.
  • A vezetékes hangforgalom havidíjainak és belföldi percdíjainak csökkentése versenyeztetéssel.
  • A nemzetközi, Roaming díjak lényeges csökkentése, kedvezmények elérése, amit a magas forgalom indokolttá tesz.
  • A mobilköltségek piaci árra csökkentése szolgáltatói tárgyalással, versenyeztetéssel.

Eredmények és Konklúzió

  • A szerződések újratárgyalásával árcsökkenést értünk el minden területen.
  • Az új szerződésben foglaltakat folyamatosan figyelemmel kísérjük, mivel probléma a módosított árak, kedvezmények helyes beállítása a távközlési szolgáltatóknál, így a túlszámlázás gyakori, melyet ki kell szűrnünk és vissza kell igényelnünk.
  • A szolgáltatótól elektronikus számlát igényeltünk, ami megkönnyíti az adminisztrációt, ellenőrzést, reklamációt mind az ügyfélnek, mind nekünk.
  • A telefonhasználat szabályozásával, ésszerűsítésével a forgalom mértéke is csökkent.

Az átlagos megtakarítás 33%.

Kérdése van?


Amennyiben a telekommunikációval kapcsolatos kérdése van, szeretne megismerni Bennünket, vagy segítségre van szüksége, írjon nekünk! Szívesen vesszük honlapunkkal, szolgáltatásainkkal kapcsolatos észrevételeit, javaslatait is.