Szabó Edit
irodavezető
A nyilvántartások vezetése és az általános adminisztratív feladatok elvégzése rutinfeladat számomra, hiszen adminisztrációs területen szerzett tapasztalataim során, számos ad-hoc jellegű feladatot kellett elvégeznem. A pandémia hatására Magyarországon is felgyorsult a digitalizáció folyamata, sok olyan cég is belekóstolt a home office és a videókonferenciák világába, amelyek eddig tartottak az on-line munkavégzés valamennyi formájától. A SciamuSba is így kerültem, hogy az átszervezések, átalakítások során rugalmasabb és modernebb irodavezetésre volt szükség. Így az adminisztráció automatizálását és elektronikus megoldásokra való áttérés javaslatomnak következtében kezdtük el a SciamuS Kft.-vel közösen. Természetesen az egyéni sikereket nem lehet elérni akkor, ha nem egy remek csapat vesz körül, akiktől sokat tanulhatok az adott termékekről, cserébe viszont számíthatnak segítő együttműködésemre és a terhelés ellenére meglévő jókedvemre.