A koronavírus árnyékában – hogyan lehet távmunkában hatékonyan dolgozni?

Nem túlzás azt mondani, hogy egyre több cég foglalkozik a távmunka gondolatával. Ez nem csak a koronavírus terjedése kapcsán merül fel, hanem egyszerűen egyre többen látják be, hogy (szinte) ugyanolyan hatékonyan lehet otthon vagy máshol is dolgozni, mint a munkahelyi íróasztalnál. Vagy hatékonyabban. Persze, ez nem minden munkakörre vonatkozik, hiszen csak ún. fehérgalléros munkakörökről beszélhetünk

Közbeszerzés – Hogy lehet úgy, ahogy kellene?

A közbeszerzés mára szitokszó lett, pedig lehet korrekt, szakmailag védhető, professzionális közbeszerzési eljárásokat lebonyolítani. Csak ha akarunk. Az eredmény ilyenkor érdemben várhatóan nem tér el attól, amit elérnénk egy piaci beszerzéstől. Ha az utca emberével szabad asszociációs játékot játszunk, és azt mondjuk neki, hogy “közbeszerzés”, akkor nagy valószínűséggel a “mutyi” szó lesz a válasz, ami

A pályáztatás olyan, mint egy pókerjátszma

A SciamuS már több, mint másfél évtizede támogatja az ügyfeleit mindennemű távközlési és informatikai pályáztatásokban, versenyszférában és közszférában is. Sok belföldi és nemzetközi pályáztatást szervezetünk, illetve hajtottunk végre, az esetek többségében jelentős sikerrel. Mi a SciamuS-on belül pókerjátszmának is nevezzük azt a folyamatot, aminek a vége egy sikeres pályáztatás, és számunkra legalább akkora öröm ezt

Mennyire számíthatsz a szolgáltatódra, ha bajba kerülsz?

Nemrég olvastuk a hírt, hogy a Vodafone ügyfélszolgálata kikapcsolta egy ügyfél telefonját, aki épp az albániai 6,4-es erejű földrengés helyszínén próbálta volna használni a telefonját – a Red Infinity díjcsomaggal átlépett egy bizonyos összeghatárt. Az eset miatt felmerült bennünk, hogy vajon mennyire számíthatunk a szolgáltatóra ilyen esetben? Megpróbáltuk kideríteni. Egy katasztrófa helyszínén és idején pénzt

Kérdése van?


Amennyiben a telekommunikációval kapcsolatos kérdése van, szeretne megismerni Bennünket, vagy segítségre van szüksége, írjon nekünk! Szívesen vesszük honlapunkkal, szolgáltatásainkkal kapcsolatos észrevételeit, javaslatait is.